Review: Apa de parfum Miami by Infinite love

luni, martie 19, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


     Sunt o impatimita a parfumurilor, recunosc!
    De cand ma stiu mi-a placut sa incerc arome diferite, sa ma joc cu notele lor si sa imi fac simtita prezenta prin intermediul unui iz anume. Si daca pe vremuri ma jucam cu parfumurile mamei, care turba cand vedea cum le amestec astfel incat sa nu semene cu nicio aroma - fas-pas-fas, le-am suprapus si am obtinut ceva diferit, acum imi place sa aleg izurile in functie de dispozitia pe care o am si de starea pe care mi-o ofera.
    In momentul in care am descoperit Infinite Love, Euphoria - parfumul meu de femeie puternica tocmai se terminase si oftam cu mare jale. Am citit cate ceva despre ei si am fost convinsa de deviza lor puternica: pentru oameni pasionati de esente, nu de etichete! 
     Toate review-urile pe care le-am citit au fost pozitive asa ca am zis ca trebuie sa le incerc si eu varianta cu o aroma similara iubitului meu Euphoria de la Calvin Klein si Miami a fost adjudecat.

    A ajuns la mine in timp record, atent ambalat numai pregatit de... parfumat.
    L-am inhatat rapid, cu entuziasmul care ma carcaterizeaza si i-am indepartat rapid capacul. Am inhalat aroma aceea puternica, intensa, perfecta si am expirat in onomatopee: Ahh! Daaa! El e!
    Un dupe perfect dupa preferatul meu.


    Dupa ce l-am inspectat in fel si chip, l-am testat pe piele pentru a vedea si daca persista macar asa, putin. Ei bine, doresc sa iti spun ca se ridica la inaltimea originalului, persista de dimneata pana seara si de fiecare data cand il folosesc, imi da senzatia de invincibiltate, senzatie pe care niciun alt parfum nu mi-o mai ofera.
    Imi place la nebunie si zau ca si daca as vrea, n-as avea ce sa obiectez la adresa sa.

    Il poti achizitiona de aici la un pret de 65 lei pentru varianta de 50 ml si 95 lei pentru 100 ml. Pe langa pretul deosebit de prietenos, transportul este gratuit asa ca le voi mai face niste niste vizite in curand.
    In concluzie, ma bucur ca am descoperit produsele Inifinite love si presimt ca relatia noastra va fi in tandem cu numele lor. Nu am nimic de obiectat la adresa lor si sunt incantata de Miami de fiecare data cand il folosesc.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like