Review: Apa micelara pentru ten sensibil Green Lab Cosmetics

sâmbătă, martie 24, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


     Nu-i asa ca si tu ai auzit de Green Lab Cosmetics?
    Eu i-am cunoscut in urma cu un an cand am aflat ca sunt o marca 100% romaneasca (yay!), care produce dermatocosmetice. N-am mai avut nevoie de alte descrieri sau promisiuni iar produsele pe care le-am testat mi-au placut la nebunie si ti le-am descris in acest articol.
    In momentul in care am aflat ca au lansat o lotiune micelara pentru ten sensibil, entuziasmul meu a atins cele mai inalte cote iar curiozitatea, ei bine ea l-a depasit.
    Si cum Universul lucreaza pentru noi daca stim ce ne dorim, la aniversarea blogului meu, micelara sugubeata a ajuns in mainile mele. N-am lasat-o pe tusa ci am pus-o la treaba imediat.
"Datorita micelelor din compozitie curata delicat tenul sensibil indepartand fara efort machiajul, impuritatile si celulele moarte. Contine alantoina, obtinuta din planta de tataneasa care calmeaza tenul si il hidarateaza. Inlatura chiar si machiajul rezistent la apa. PRODUSELE NU CONTIN materii prime provenite din uleiuri minerale, parafine sau vaselina sintetica, aditivi si parfumuri sintetice, coloranti sau agenti de conservare sintetici."

        Inculpata noastra are o cantitate de 150 ml si nu contine parfum, lucru care pe mine m-a bucurat.
    Datorita formei sale, sticluta poate fi depozitata in orice spatiu si este foarte usor de manevrat.
    Dupa ce am analizat tot ce tinea de ambalaj, am inceput testarea nemiloasa intrebandu-ma daca o sa se ridice la inaltimea asteptarilor. Am aplicat o cantitate mititica pe un disc demachiant si am observat ca machiajul tenului dispare rapid iar apoi am trecut la zona ochilor care in cazul meu e zona cea mai incarcata, zona care necesita mai multa atentie.
    Nu stiu daca ai aflat dar ma simt datoare sa iti spun ca rimelul Lash Sensational de la Maybelline este singurul produs care reuseste sa imi evidentieze putin genele liliputane. E un produs la care nu o sa renunt niciodata pentru ca este excelent. Totusi, trebuia sa aiba si o hiba, cand vine vorba de demachiere, afacerea devine destul de problematica in ciuda faptului ca acesta nu este un rimel rezistent la apa. Ei bine, lotiunea micelara pentru ten sensibil il indeparteaza fara sa fiu nevoita sa insist prea mult si lasa in urma sa o piele si niste gene curate si... fara nicio senzatie de usturime sau disconfort. Perfect!
     In ultima perioada a beneficiat de exclusivitate si nu cred ca voi renunta la ea pana nu voi stoarce si ultimul strop din ambalajul sau.
    Pretul sau este de 23 lei si poate fi achizitionata de aici.
    In concluzie, ma bucur ca am descoperit acest produs care simteam ca n-o sa ma dezamageasca. Nu am nimic de obiectat la adresa sa si mi-ar placea sa poata fi achizitionata in cantitati mai mari pentru ca iti vine s-o "mananci pe paine" atat de buna e.

Tu ce relatie ai cu apele micelare? Te tenteaza cea de la Green Lab Cosmetics?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like