Trei de la Alverde

luni, martie 12, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


     Produsele marcii Alverde au fost mereu sub atenta supraveghere de fiecare data cand zaboveam printre rafturile magazinelor DM Romania. In momentul in care am primit cutiuta cu surprize pe care mi-au trimis-o am constatat cu bucurie ca aceasta continea o cantitate substantiala de produse Alverde. Pentru articolul de astazi am ales trei produse pe care le-am tot testat in ultima perioada si care mi-au placut la nebunie.

    Nu puteam sa incep decat cu untul de corp cu aroma apetisanta de cocos pentru ca mi-a reamintit cat de mult imi place acest iz. Chiar daca temperaturile nu sunt chiar atat de generoase pe cat mi-as fi dorit, de fiecare data cand il folosesc mi se pare ca sunt pe o plaja, intr-o vacanta pe o insula exotica. Rasfat la superlativ, zau asa!

    Este un produs consistent, perfect pentru aceasta perioada care in ciuda peliculei albe pe care o lasa in urma sa se absoarbe rapid. Lenesa din mine l-a testat fara a mai efectua masajul de rigoare si am observat ca daca, de exemplu, il aplic pe maini si nu insist pana se absoarbe in totalitate, pana il aplic in restul zonelor care trebuie hidratate, acesta se descurca si singur. De-atunci, il intind, si-mi vad linistita de treaba fara sa-mi fac probleme ca o sa am surprize neplacute.

    Hidrateaza excelent, e perfect pentru aceasta perioada in care pielea tinde sa obiecteze in fata temperaturilor scazute si a straturilor de haine pe care le port. 
    Piele fina si catifelata? Da, va rog!

    Cine nu iubeste baile insotite de rasfat olfactiv si spuma consistenta? Nu cred ca exista cineva care ar refuza asa ceva.
    Eu am pus la treaba pliculetul cu potiunea minunata #eins zwei Chai (o sa-ti spun un secret: chiar daca e recomandat sa-l folosesti o singura data eu am fost mai zgarcita si m-am bucurat de doua bai cu spuma pufoasa) si m-am bucurat de o relaxare nemaipomenita.
    Dupa ce am turnat-o sub jetul puternic de apa si am lasat-o sa dospeasca pana in momentul in care am considerat ca am suficienta spuma pentru a ma delecta cu un rasfat strasnic, m-am strecurat in cada si-am ramas acolo o buna bucata de vreme. Spuma s-a mentinut fara sa dispara ca prin minune iar eu m-am bucurat de niste momente de "me time" de nota 10.

    Tot din aceeasi gama, balsamul de buze Alverde, a fost alaturi de mine din primele zile in care l-am primit. Pe langa hidratarea pe care o ofera buzelor, nuanta sa usor sidefata ma face sa il privesc cu mai mult drag. e ca si cum as purta un ruj, nude-natural-sidefat.

    Il reimprospatez destul de des, pentru ca asa procedez cu oate balsamurile de buze pe care le detin iar aspectul buzelor mele este mai mult decat multumitor.
   Imi place mult si-l iau cu mine peste tot. Sper sa nu-l pierd pentru ca as fi tare trista daca noul meu prieten s-ar rataci prin vreun buzaunar ascuns sau vreo geanta... aici n-am nevoie de descrieri suplimentare pentru ca toate avem balauri prin genti nu-i asa?

    Cam atat pe ziua de azi.Trei mini-review-uri pentru trei produse incantatoare. N-am nimic de obiectat la adresa lor asa ca pot sa spun: Da, Alverde! Imi place de tine!
    Tu folosesti produsele lor? Te-au cucerit si pe tine, nu-i asa?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like