De trei ori Cien

marți, mai 28, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va vorbesc despre trei produse Cien pe care le indragesc. M-am tot intrebat daca v-ar placea o postare de acest gen dar vazand ca mereu cautati produse Cien pe blog m-am decis sa va prezint trei dintre preferatele mele.
    Le-am ales pe primele trei care se afla in topul preferintelor mele si care imi plac in egala masura iar prvocarea mi s-a parut cu atat mai mare cu cat a trebuit sa ma rezum la un numar atat de mic.
    Sper sa va placa ideea mea.
    Sa incepem...


- Crema de maini Cien - SOS Hand Concentrate - este produsul e care l-am descoperit cel mai recent. Imi terminasem crema de maini, eram in LIDL am vazut-o si m-am gandit ca la pretul de 5 lei merita sa o incerc. Pot sa spun ca am luat o decizie foarte buna! Este o crema foarte consistenta, mie mi se pare ca are o consistenta asemnatoare cu Neutrogena. Aveti nevoie de o cantitate foarte mica de produs pentru a obtine hidratarea optima Se absoarbe putin mai greu (mai ales in cazul in care aplicati o cantitate mai mare), eu o folosesc seara. Nu am nevoie de straturi suplimentare iar mainile mele sunt fine si catifelate pe parcursul intregii zile. In cazul in care doriti sa ii fac un review detaliat spuneti-mi, ma voi conforma.


- Dizolvantul Cien este preferatul meu in materie de produse destinate indepartarii ojei. De la eficienta pana la sistem de dozare ii dau nota 10. De aceasta data am ales varianta fara acetona si imi place foarte mult. Review-ul pentru dizolvantul Cien cu acetona il gasiti aici.


- Cu untul de corp Cien cu aroma de mango cred ca v-am spamat deja. Il folosesc (nu pe acelasi, bineinteles) de un an si inca imi place la nebunie. Aroma de mango m-a facut sa uit de preferata mea, vanilia iar hidratarea pe care mi-o ofera este excelenta. Review-ul il puteti citi aici.


    Acestea sunt preferatele mele si sunt foarte curioasa daca si voi le-ati incercat si daca va plac.
    Ce parere aveti despre postarile de acest gen? Va plac? V-ar placea sa va povestesc si despre alte produse preferate din alte game de produse?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like