Review & swatch: Sleek Storm Eyeshadow Palette

vineri, mai 23, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Sunt Diana si sunt cea mai noua membra a fan clubului Sleek. Totul a inceput cu Sunset, prima mea paleta iar acum le vreau pe toate (exagerez putin, vreau cat mai multe).
    Personajul principal al acestei postari este Storm, o paleta pe care o aveam in "vizor" de foarte mult timp dar pe care o uitasem. Noroc cu Deena omul care imi intelege maniile si cu care ma sfatuiesc de fiecare data. Ea mi-a amintit de Storm iar eu am atacat-o fara sa stau pe ganduri.
    Daca primul produs care se afla in coletul primit de la produsecosmetice.ro era un produs de care aveam nevoie (v-am povestit despre el aici ), al doilea produs a fost unul de care sufletul meu avea nevoie. A ajuns la mine in timp record si m-a facut sa simt fluturasi in stomac in momentul in care am ridicat capacul.
    Priviti!


    Nuante potrivite atat pentru un machiaj sosfisticat de seara, cat si pentru ceva simplu, perfect pentru zi.



    Cu zambetul intiparit pe figura mi-am indreptat degetul catre pastiluta care se afla pe primul rand in partea dreapta si am exclamat: DAAA! Stiti de cand visam la visiniu? Este chiar nuanta pe care mi-o doream, acum pot sa dorm linistita!


Ingrediente:


    Am pregatit si cateva swatch-uri.
    Nuantele au fost aplicate direct pe piele, fara nicio baza.




    Paleta noastra "furtunoasa" contine 12 pastilute atat mate cat si sidefate.
    Dupa cum puteti observa, nuantele sunt foarte pigmentate (cu exceptia celor doua nuante mate de maro si bej) si arata excelent.
    Sunt foarte incantata de pigmentatia negrului, este intens si poate fi folosit pe post de eyeliner fara nicio problema.
    La capitolul rezistenta nu am nimic de obiectat, le-am purtat artat cu primer cat si fara si au stat la locul lor fara sa se transfere (doresc sa mentionez ca nu am pleoape uleioase).
    Sunt usor de manevrat, nuantele se imbina intr-un mod deosebit de placut iar machiajul devine o joaca - Stati pe-aproape, maine va voi demonstra ca nu v-am pacalit!
    Nu sunt prafoase, nu am avut probleme cu surplusul de pe pensula in momentul in care le-am aplicat.
    Cu un click aici am intrat in lumea produselor Sleek. Din pacate paleta Storm nu mai este pe stoc dar sper ca se vor aproviziona cat mai curand.
    Pretul standard este de 49.99 lei, are o cantitate de 13.2 grame si o valabilitate de 12 luni de la deschidere.

    In concluzie, va spun cu mana pe inima ca mi-e tare draga aceasta paleta. Storm primeste un mare DA din partea mea!
    Nici de aceasta data sloganul  Produse cosmetice - Orice ai nevoie! nu m-a dezamagit si sunt foarte multumita de serviciile lor. Comunicare buna, transport rapid, zambete garantate. Acum ma tenteaza o multime de produse si mi-e tare greu sa ma abtin.

Voi in fata caror produse cedati?
Ce parere aveti despre paleta Sleek Storm?

Kiss Kiss Dee
   
   

You Might Also Like