NOTD: Gummy Grape

joi, septembrie 03, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Asa cum am promis, astazi revin cu o manichiura conceputa cu noua mea prietena, Sally. 
    Care Sally?
    Sally Hansen. O oja texturata din gama Sugar Shimmer, frumoasa foc.
    Dupa ca v-am spus in postarea de ieri, in care va prezentam prodesele pe care le-am indragit in august, aceasta minunatie m-a cucerit din prima clipa. Chiar daca a trebuit sa aplic trei straturi pentru a ma declara multumita de gradul de acoperire, nu am avut nicio problema cu dansa, nu a sarit, nu s-a crapat si doar dupa 4 zile am observat ca a inceput sa se toceasca. 
    Nuanta Gummy Grape este un mov frumos, cu sclipiri intense in momentul in care unghiutele se afla sub razele puternice ale soarelui si cu o textura deosebita.
    Sper sa va placa!






    Ce parere aveti despre noua mea prietena? Sunteti de acord cu mine?
     Eu ma declar indragostita si cred ca  relatia noastra va continua pe toata durata acestei toamne cu iz de vara.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like