NOTD: Pink & violet

vineri, septembrie 18, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Saptamana trecuta v-am povestit cate ceva despre o placuta minunata care m-a suprins deosebit de placut (click aici in cazul in care nu ati vazut articolul) iar astazi, doresc sa va prezint un nou model, conceput tot cu ajutorul sau. N-am putut sa ma abtin si am mai pus-o inca odata la treaba chiar daca si alte produse isi asteapta cumintele randul. N-am reusit sa-i rezist!
     Am folosit unul dintre modelele care initial pareau mai potrivite pentru manichiurile french dar eu, m-am incapatanat si l-am centrat (sau am incercat sa-l centrez) fix perpendicular. 
    Rezultatul? Mi se pare ca aduce cu modelele brodate pe frumoasele noastre ii asa ca o sa incerc sa il concep si intr-o interpretare a portului nostru traditional. Pana atunci, va invit sa vedeti ce-a mai facut frumoasa BP-02.






    Am folosit:
    Lac de unghii Golden Rose WOW - no. 12;
    Lac de unghii Astor - Vip Violet;
    Top coat Farmec - 3D Efect.


    Ce parere aveti? Nu-i asa ca seamana cu portul nostru?
    Sper ca v-a placut manichiura de azi si deja am atat de multe idei incat imi vine sa-mi colorez unghiutele zilnic. Pacat ca timpul nu-mi permite...
    Gata, nu ma mai plang! E vineri, sa zambim!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like