Preferatele lunii noiembrie

vineri, decembrie 02, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cand a trecut si luna noiembrie? Habar n-am, zau asa! De fiecare data incep cu aceeasi intrebare si niciodata nu gasesc un raspuns care sa ma multumeasca. Cert e ca anul 2016 a zburat ca vantul si ca gandul iar eu ma pregatesc sa profit cat mai mult de luna decembrie. Vreau sa ma plimb in ciuda gerului care o sa-mi imbujoreze fata, sa ma bucur de Targul de Craciun mai mult ca in anii care au trecut si sa fiu mai optimista decat permite legea. Am zis, am scris!
    Dar, sa revenim la preferatele lunii care se incheie. Avand in vedere faptul ca a fost o luna care m-a prins si m-a surprins de am vazut stele verzi, la sfarsit cand am tras linie am constatat ca cele mai multe descoperiri au fost in zona de makeup. Asadar si prin urmare, astazi avem preferate de beauty blogger, va vine sa credeti?


    Descoperirea acestei luni a fost tusul de la Bottega Verde, un produs de la care asteptam mult si care m-a surprins si mai mult. Rezistenta, precizie, intensitate - pe toate le are si prieste nota 10 cu felicitari din partea mea.
    De asemenea, fondul de ten Colorstay pentru ten uscat e un produs care m-a cucerit de la prima aplicare. Desi il achizitionasem cu gandul de a-l folosi doar in momentul in care am nevoie de un produs cu acoperire mare, am constatat ca ma multumeste si cand vine vorba de machiajul zilnic. Nu mi se pare prea greu pentru tenul meu si imi place foarte mult finish-ul sau natural. Cred ca de acum inainte ne vom intelege de minune si poate, doar poate voi renunta la danul in sezonul cald. Dar pana atunci mai e muuuult si bine.
     Despre noua mea pasiune pentru rujuri lichide v-am mai povestit si ot ce pot sa spun e ca ma bucur ca nu le-am instrainat si am decis sa le mai dau o sansa. Acum ma inteleg de minune cu "chinezariile" mele iar rezistenta lor e de invidiat. Yay! Si daca tot le-am redescoperit, promit ca o sa le dedic si un articol special.


     Apa micelara de la Nivea are o cantitate generoasa si acest lucru ma bucura enorm. Mi se pare un produs bun, eficient iar raportul cantitate-calitate-pret e de noa 10.
     Daca tot vorbeam de Nivea, trebuie sa includ si crema pe care o am mereu pe noptiera, o crema buna la toate. Cutiutele magice, pe langa faptul ca au un ambalaj simpatic foc, contin si o crema extrem de eficienta.
     Crema pentru conturul ochilor de la Gerovital H3 Derma Plus mi-a placut de la prima aplicare. Imi place consistenta sa, izul sau (trebuie sa recunosc ca e crema cu cea mai placuta aroma dintre toate pe care le-am incercat de la Farmec/Gerovital), efectul sau si faptul ca se absoarbe rapid. Da, si dansa o sa beneficieze de un articol special, promit!

    La capitolul lecturi ma pot "lauda" cu doua titluri ale lui Jojo Moyes.
Jertfa iubirii -  a fost o carte care a stat ceva vreme pe raftul bibliotecii mele si spre care nu mi-am indreptat atentia din cauza...copertei. Nu m-a atras absolut deloc si cand i-am acordat atentie si-am vazut despre ce e vorba in propozitie m-am mustrat grav! In prima parte a cartii actiunea se desfasoara in perioada WWI urmand ca apoi sa se desfasoare atat in zilele noastre cat si in paralel. Subiectul principal al acestei povesti este arta, mai exact un tablou misterios al carui autor devine celebru dupa ani si ani. Cine e in tablou, care e misterul din jurul sau si despre ce jertfa vorbim, va las pe voi sa descoperiti. 
Dupa ce te-am pierdut - a beneficiat deja de o recenzie, click aici asa ca n-o sa va mai plictisesc cu detalii suplimentare.


     Gata! A mai trecut o luna iar acum, dupa ce v-am vorbit despre preferatele sale, sunt pregatita de tot ce ne rezerva decembrie! Sunt convinsa ca va fi o luna de nota 10!
     Voi ce descoperiri ati mai facut? Cu ce ma tentati?

Kiss Kiss Dee
  

You Might Also Like