NOTD + Tutorial: Japanese style

miercuri, februarie 06, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Mi-ati spus ca va doriti un tutorial cu tehnica pe care am folosit-o la manichiura Winter Simphony pe care v-am prezentat-o aici iar eu, copil cuminte mi-am facut lectiile iar astazi vi le prezint. Sper sa primesc nota de trecere.
    M-am gandit ca si de aceasta data sa va surprind cu un model diferit, asa ca...astazi invatam limba japoneza. Am printat frumos alfabelul si am transferat o parte din litere pe unghiute iar prima poza este o mica punte de legatura cu Winter Simphony. :)


De ce avem nevoie:
- Lac de unghii de culoare deschisa - eu am folosit un alb mat;
- Bucatele decupate dintr-un ziar sau in cazul meu hartie printata;
- Alcool - eu am folosit alcool sanitar;
- Top coat.


Incepem prin aplicarea bazei (eu am folosit intaritorul Killy's atat pe post de bazacat si pe post de top coat) si a nuantei folosite ca baza pentru imprimarea modelului. Asteptam pana se usuca complet.


"Scufundam" unghia in alcool cca 10 -15 secunde.


Aplicam imediat bucata de hartie pe toata suprafata unghiei si apasam pana se lipeste incercand sa transferam literele. 


Dupa aproximativ 10 secunde indepartam hartia. P.S. Nu incercati sa o tineti mai mult deoarece exista posibilitatea ca alaturi de litere sa ramana si urme de hartie (o sa puteti observa in ultima poza deoarece incercand sa fac poze cat mai exacte eu am tinut mai mult hartia - nu esteo problema majora, acestea pot fi indepartate cu ajutorul apei sau cu o penseta ).




Aplicati topcoat si repetati "actiunea" pentru fiecare unghie in parte.
Rezultatul final:



Deci ce parere aveti? Primesc nota de trecere? Va tenteaza sa incercati aceasta tehnica?
Mie mi se pare foarte usoara si deosebita.

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la primul giveaway aniversar, click aici pentru mai multe detalii.



You Might Also Like